пятница, 20 апреля 2018 г.

Відкритий урок у 3 класі на тему " Food"

Тема. Їжа
Мета: активізувати вивчені лексичні одиниці по темі, дієслово-зв'язку «to be»; тренувати учнів в їх вживанні; ознайомити з новими мовними структурами, вчити використовувати ці структури у мовленні.розвивати навички діалогічного мовлення, увагу, пам'ять, навичка письма.виховувати вміння працювати в парах, інтерес до мови, шанобливе ставлення до культури іншого народу.
Обладнання: підручник «ENGLISH 3» Карп’юк О.Д., презентація, ноутбук,  картинки по темі, відео.
Хід уроку:
I. Організаційний момент
1. Привітання:
T: Good morning, children!
Cl: Good morning, good morning,
      Good morning to you!
      Good morning, good morning
      We’re glad to see you!
T: So am I
     Sit down, please.
2. Повідомлення теми і мети уроку
- The theme of our lesson is food. At this lesson we’ll continue discussing what Englishmen usually say at dinner; you’ll also practise using articles and the determiner some with foodwords.
3.  Фонетична зарядка
[ ʃ ]  she, fish, sugar
[u:] school, pool, soup, juice
[i:] tea, please, meal
[ɔː] corn, or, four, salt
[ɒ] hot, coffee
[e] egg, lemon, bread

Apples, apples,
One, two, three,
Apples for you,
Apples for me.
Apples for big,
Apples for small,
Apple trees tiny,
Apple trees tall.
Apples sour,
Apples sweet,
Apples, apples
Are nice to eat!
сі діти повторюють спочатку за вчителем, потім самостійно)
4. Мовленнєва розминка:
T: Answer my questions, please.
- Do you like cheese? (Yes, I do/ No, I don't.)
- Do you like bread? (Yes, I do/ No, I don't.)
- Would you like apples? (Yes, I would.)
- What would you like to eat? (I would like some sweets.)
T: OK.
T: Try to  guess:
They are red, green, and yellow. They are round and sweet. (Apples)
It is orange and long. Rabbits like to eat it. (A carrot)
It is green, big and round. Rabbits and goats like it. (A cabbage) 
It is yellow, not sweet. I drink tea with it. (A lemon)
Mickey Mouse likes it very much. (Cheese)
It is yellow. Monkeys like to eat it. (A banana)
T: Використовуючи картинки з теми «Продукти» складіть діалоги (робота в парах)

IІІ. Основна частина уроку
1. Активізація вивчених лексичних одиниць
T: The topic of our lesson is «Food».
Look at the blackboard. Here you can see different shops.
(На дошці вивішено плакат з різними типами магазинів з продуктами, які в них можна купити).
Try to name them.
(На дошці прикріплені картки з назвами магазинів.) Діти по черзі підходять до дошки, вибирають назву магазину і кріплять його до плакату з зображеннями магазинів.
T: Very well. Now let`s try to guess what can be sold there. (На дошці вивішені картки з назвами продуктів і товарів: milk, tea, apple, shirt, butter, sweets, hat, fish, hen, sausage, cabbage, jeans, coffee, cheese, carrot, book, ice cream, pen, cake.)
Діти по черзі підходять до дошки, вибирають слово, читають його і прикріплюють до магазину, в який могли привезти цей товар.


Milk                                                       meat



 Cheese           молочний №1                fish              м’ясний №3


Butter                                                     hen
Ice cream                                               sausage



Tea                                                         shirt



Sweets              кондитерський №2      hat              одягу №4  
Cake                                                       jeans

cabbage
carrot              овочевий №5

apple  

Т: What can you buy in these shops.
Вгорі дошки написана фраза: I think I can buy in shop №...
(На початку ця фраза відпрацьовується хором всім класом, потім кожен учень складає свою пропозицію з даною фразою.)
Наприклад: I think I can buy milk in shop №1.
                             I think I can buy bananas in shop №5.
T: Very well, thank you.

2. Робота з віршем

– Listen to me and finish:

І сказав нам дядько Круз:
Сік чудовий, сік…. juice

Яєць десяток купила Пег
Яйця по-англійськи… eggs.

Що як риба ти мовчиш?
Риба по-англійськи… fish.

Любить мед братик Даня,
Мед звичайно буде… honey.

Чаєм з цукром пригощу я друга,
Цукор по-англійськи… sugar.

Дуже любить хліб Фред,
Хліб по-англійськи… bread.

При вигляді м’яса кіт мурчить,
М’ясо по-англійськи… meat.

Кіло сиру з’їв кіт Маркіз,
Сир, сирочок буде … cheese.

3.  Фізхвилинка
Пісня « Head, shoulers, knees and toeys»
Thank you. Sit down, please.
4. Вивчення нових лексичних одиниць
pass         [ pɑːs ]          передавати
some       [sʌm]            кілька, деяка кількість
enjoy       [ɪnˈdʒɔɪ]        насолоджуватися
meal        [miːl]             їжа
5. Розвиток навичок читання
– Now open your books at page 78, find exercise 1.
-         Listen to me and follow.
-         Read and translate line by line.
6. Повторення граматичного матеріалу артиклів  a/an, some.
Артикль a вживаємо перед злічувальними іменниками, якщо вони починаються з 
приголосного звука.
Артикль an вживаємо перед злічувальними іменниками, якщо вони починаються з 
голосного звука.
Артикль some вживається перед незлічувальними іменниками у однині.
7. Розвиток навичок письма
1) Fill in a/an or some.
______ cream                         _______ butter
______ tomato                       _______ cheese
______ onion                         _______ oil
______ carrot                         _______ sandwich
______ orange                       _______ sausage
______ jam                                      _______ milk
2) - Look. This is Ann. Let’s help Ann make a vegetables salad.
Look and complete.
I can make a vegetables salad. I take vegetables: two _________            ,
one __________           and an ___________            .
Then I put some __________           and add some  ___________           
into the salad.
And then I mix it  - and my salad is ready! 
VI. Підсумок уроку
1. Підсумок уроку
-  T: What did you practise doing at the lesson today?
What rhymes have you learned?
What games did we play?
What task did you like most?
2. Оцінювання
3. Домашнє завдання 



Підготувала вчитель Ковтун Юлія Олександрівна

Комментариев нет:

Отправить комментарий