З самого дитинства діти сприймають все навколо через гру. Гра для
дитини є провідним видом діяльності, способом пізнання світу, можливістю
розширити кругозір, випробувати себе. Через гру дитина відкриває свою
індивідуальність і творче мислення. Ефективність навчання іноземної мови
значною мірою залежить від уміння вчителя враховувати психофізіологічні
особливості дітей різної вікової групи. Гра є найефективнішим методом у
досягненні мети, яка полягає в розвитку навичок і вмінь використовувати
мовленнєві функції для реальних комунікативних цілей спілкування в
ситуаціях, що наближені до життєвих.
“Snowball” – одна з найпоширеніших видів лексичної гри, її перевага в тому,
що ця гра може використовуватися під час вивчення будь-якої теми. Гра
покликана активізувати словниковий запас учнів за вивченою темою, добре
тренує пам’ять і сприяє розвитку уваги.
Учитель говорить: “I have a grandmother” і просить першого учня повторити
сказане учителем слово і додати своє: “I have a grandmother and an uncle”. Гра
триває доки кожен її учасник не відтворить встановлений ланцюжок слів.
“I spy” – цікава лексична гра, що значною мірою сприяє розвитку
кмітливості і допомагає дітям повторити й лексику й алфавіт.
Учитель розкладає перед учнями картки й говорить: “I spy with my little eye a
word that begins with letter S (e.g. sun)”. Учні дивляться на картки й угадують
слово, той учень, який вгадав слово, забирає картку собі. Перемагає той, хто
збере найбільше карток.
“Memory game” – гра призначена розвивати пам’ять у дітей. Учитель
розвішує на дошці 10 карток за вивченою темою, усі хором називають слова.
Коли учитель просить усіх заплющити очі, він прибирає одну з карток. Учні
мають здогадатися, яка картка пропущена і назвати весь ряд з 10 слів. Гра
триває доти, доки на дошці не залишиться жодного малюнку, а учні назвуть
їх всі по пам’яті.
Комментариев нет:
Отправить комментарий